Teixint identitats professionals. Autoconeixement i Treball Social

Bañez Tello, Tomasa
Núria Prat Bau, Adela Boixados Porquet, Virginia Matulic Domanzic, Josep Maria Mesquida Gonzalez, Càndid Palacín Bartrolí, Mercedes C. Serrano Miguel, Silvia Iannitelli Muscolo, Jordi Ibarz Gelabert, Maria Pilar Cañabate Gonzalez, Celia Premat Katz, Irene de Vicente Zueras, Ariadna Munté Pascual, Eveline Chagas Lemos, Anna Falcon Falcon, Paola Lo Cascio, Ingrid Pineda Pérez
Departament de Treball Social i Serveis Socials
Grau de Treball social
La realització d’aquest projecte d’innovació docent permet respondre de forma adient als neguits i inquietuds dels alumnes, alhora que afavorir la connexió de les activitats d’autoconeixement que s’estan fent i avançar cap la seva sistematizació a partir de la reflexió compartida i del contrast de les actuacions realitzades. D’aquesta manera s’arribarà consensuar criteris, identificar bones pràctiques docents per tal de normalitzar aquest tipus d’activitats al nostre ensenyament.
El objectius concrets de millora són:

Objectiu 1. Dissenyar activitats d’aprenentatge per a la millora de la competència d’autoconeixement adreçades als alumnes del Grau de treball social, a partir de l’anàlisi i avaluació de les activitats d’autoconeixement que de manera aïllada estan fent els professors del Grau de Treball Social, per tal de poder integrar-les amb les noves activitats.

Objectiu 2. Realitzar les activitats d’aprenentatge dissenyades en cadascuna de les assignatures participants al projecte.

Objectiu 3. Avaluar les activitats d’aprenentatge realitzades.

2015PID-UB/026
Trans@net