Avaluació continuada a Matemàtiques mitjançant qüestionaris generats amb R i importats a Moodle

VEGAS LOZANO, ESTEBAN
Cubedo Cullere, Marta
Arenas Sola, Concepcion
Miñarro Alonso, Antonio
Reverter Comes, Ferran
Arcas Pons, Antonio
Departament de Genètica, Microbiologia i Estadística
Biologia
Bioquímica
Biotecnologia
Ciències Ambientals
Ciències Biomèdiques

Una vegada comprovades les bones prestacions del paquet exams de R i la seva integració en Moodle proposem:

1. Dissenyar amb el paquet exams de R activitats on-line obligatòries de Matemàtiques al llarg del curs 17-18, implementar-les en el campus de les assignatures de Matemàtiques a l’inici del curs 18-19 i utilitzar-les de forma efectiva en aquest curs.

2. Aplicar a la millora de l’aprenentatge fent: activitats auto-avaluatives per a cada tema, detecció d’aquelles qüestions on més dificultat han trobat els alumnes a fi de comentar la seva resolució a classe. Es tracta d'augmentar la dinàmica participativa del estudiants i, a més, que les activitats formin part de la nota d’avaluació continuada.

2017PID-UB/024
Statmedia