Aprenentatge de la competència de presentació i comunicació oral

Mauri Álvarez,Margarita
Margarita Mauri Álvarez, Laura Cortés Andreu, Martina Marcet Fuentes, Esther Miquel, Viviane Llorens Cabestrero
Departament de Filosofia Teorètica i Pràctica
Filosofia

1. Que l’alumne aprengui a estructurar un text per a la seva exposició oral. 2. Que l’alumne aprengui les tècniques bàsiques per a l’exposició oral. 3. A Que l’alumne aprengui a prendre a defensar oralment els propis punt de vista. 4. Que l’alumne aprengui a participar en una discussió. 5. Que l’alumne aprengui a dominar-se a l’hora de parlar en públic.

2014PID-UB/014

L’avaluació del progrés de l’aprenentatge es farà a partir de dos elements: 1. Comparació entre les diferents gravacions que es tinguin de cada alumne. 2. Avaluació d’un tribunal format per professors del Grup d'innovació docent (GIDÈTICA) que no hagin intervingut directament en el projecte davant del qual els alumnes hauran de posar en pràctica la competència de comunicació i presentació oral exercitada. 3. És la nostra intenció animar els alumnes que participin en la Lliga de debat universitari que organitza la UB. (http://www.ub.edu/lligadebat/index.html). Això també ens donarà la mesura del seu aprenentage.

GIDÈTICA